Nádas Péter

„Ez a rövid nyelvtan számomra különösen kedves könyv, s éppen ezért bocsátom árverésre. Születésem évében adták ki, csaknem születésem hónapjában, azaz nálam egy hónappal idősebb. Nagyszerű nyelvtani összefoglaló. Akkor kaptam Mészöly Miklóstól, amikor 1972-ben először Berlinbe utaztam. Ő viszont tíz évvel korábban Tandori Dezsőtől kapta (vagy kapta kölcsön), aki 1956-ban jegyezte bele a nevét. Ezt látva én is beleírtam a magamét, habár ez nem szokásom. Mindig azt terveztem, hogy Miklóssal is beleíratom a sajátját, ám ezt mindig újra elfelejtettem. Kézírása azonban benne van a könyvben, a 18., a 19. és a 20. oldalon, ahol ragozásokkal, illetve végződésekkel egészíti ki a könyvet. Egy szóval.”
nadas_konyv.JPG

nadas_alairasok.JPG

nadas_meszoly.JPG

nadas_level.JPG

 

(Fotó az íróról: pim.hu)

Reklámok

Egy hozzászólás a(z) “Nádas Péter” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

