Závada Pál

“Régebbi (azaz tényleg kézzel írt) kéziratokat szerettem volna előkeresni – és persze kiderült, hogy 1991-et követően (amikor emlékeim szerint végleg teljessé vált a számítógépre való átállásom) már nemigen írtam összefüggőnek tekinthető szövegeket kézzel, legföljebb jegyzeteltem. Végül két szociográfiám néhány kéziratos lapját találtam meg (a »Hazátlanok, sorakozó!« az 1988/4-es Medvetáncban, az »Anyánk hív – megyünk!« pedig a 2000 c. folyóirat 1991/3-as számában jelent meg).

Fölajánlom továbbá az árverésre – hátha valakit érdekelnének – néhány személyes tárgyamat ugyanezekből az évekből: Egy rézből készült, fedeles úti-hamutartót (akkoriban még dohányoztam), egy évtizedeken át használt bőr-tolltokot és a kilencvenes években hordott szemüvegemet.”

zavadapal_targyak2

zavadapal_atrgyak3

zavadapal_szoveg1

zavadapal_szoveg2_0001

(Fotó az íróról: Szabó J. Judit)

“Závada Pál” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

